1993 Audi 100 Avant Quattro Selges

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt bilen i ca 6 måneder. Den er brukt veldig lite siden jeg kjøpte bilen (jeg fikk denne som delbetaling mot en bil jeg solgte).

 

Bilen har Quattro og sperre. Det sitter seter fra S4 i bilen. Fine sommer og vinterhjul. Bilen har veldig lite rust og fremstår som ganske pen i lakken.

 

Bilen har noen feil som må rettes, som dere kan se på bildene og i EU kontroll skjemaet.

 

Det har akkurat blitt montert inn "ny" bensintank (brukt tank som ble pusset opp der det var synlig rust og deretter lakket). Dette ble gjort for ca 3 måneder siden.

 

Jeg liker å skrive alt som er feil når jeg selger biler slik at kjøper ikke får seg en overraskelse ved overtagelse.

 

Feil og mangler som ikke vises i EU-kontrollen:

KM og trippteller henger seg opp til tider.

Vann temp og bensinmåler funker ikke etter at bensintank ble byttet.

En "bulk" på høyre dør (denne så jeg først idag: flau :)

 

Ellers er bilen veldig fin og starter og går hver gang jeg bruker den (selv om det er sjeldent). Selges da jeg har skaffet El-bil og samboer har bensin bil som jeg kan bruke om jeg trenger det (svært sjeldent).

Det er rett og slett ikke noe poeng å betale forsikring/veg avgift på en bil som bare står 99% av tiden.

 

Km-Stand: 330 000

 

Pris: 12 500

 

Telefon: 997 96 007

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

 

Flere bilder:

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

17.jpg

18.jpg

EU1.jpg

EU2.jpg

EU3.jpg

TUV1.jpg

TUV2.jpg

TUV3.jpg

TUV4.jpg

 

Lagt til etter 14 timer 42 minutter:

 

Pris kan diskuteres :) Jeg er veldig fleksibel. Bilen skal vekk :)

 

Lagt til etter 1 dag:

 

Solgt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.