#1 Skrevet Juni 27, 2012 (endret) Jeg har hatt bilen i ca 6 måneder. Den er brukt veldig lite siden jeg kjøpte bilen (jeg fikk denne som delbetaling mot en bil jeg solgte). Bilen har Quattro og sperre. Det sitter seter fra S4 i bilen. Fine sommer og vinterhjul. Bilen har veldig lite rust og fremstår som ganske pen i lakken. Bilen har noen feil som må rettes, som dere kan se på bildene og i EU kontroll skjemaet. Det har akkurat blitt montert inn "ny" bensintank (brukt tank som ble pusset opp der det var synlig rust og deretter lakket). Dette ble gjort for ca 3 måneder siden. Jeg liker å skrive alt som er feil når jeg selger biler slik at kjøper ikke får seg en overraskelse ved overtagelse. Feil og mangler som ikke vises i EU-kontrollen: KM og trippteller henger seg opp til tider. Vann temp og bensinmåler funker ikke etter at bensintank ble byttet. En "bulk" på høyre dør (denne så jeg først idag: flau Ellers er bilen veldig fin og starter og går hver gang jeg bruker den (selv om det er sjeldent). Selges da jeg har skaffet El-bil og samboer har bensin bil som jeg kan bruke om jeg trenger det (svært sjeldent). Det er rett og slett ikke noe poeng å betale forsikring/veg avgift på en bil som bare står 99% av tiden. Km-Stand: 330 000 Pris: 12 500 Telefon: 997 96 007 Flere bilder: Lagt til etter 14 timer 42 minutter: Pris kan diskuteres Jeg er veldig fleksibel. Bilen skal vekk Lagt til etter 1 dag: Solgt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...