#26 Skrevet Juli 6, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 6, 2012 ja leste nettopp i autofil at han bor her i området så. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 6, 2012 Møtte en grønn Audi 50 igår, med hvite felger. Det MÅ vel være en klubbil. Fins vel mindre en 20stk av disse i Norge. Tidligere eiger er medlem. Nye eiger ikke medlem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 6, 2012 Møtte en grønn Audi 50 igår, med hvite felger. Det MÅ vel være en klubbil. Fins vel mindre en 20stk av disse i Norge. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=217454&highlight=Audi+50 Denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juli 7, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juli 7, 2012 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=217454&highlight=Audi+50 Denne? Stemmer, eg var også med og luftet den i går rundt i stavanger. Ny eiger blir nok medlem etterkvart. Sent from my GT-I9100 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juli 9, 2012 Gammal kjenning, back in town (parkerte ved siå av bilen min på Forus i dag) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juli 9, 2012 Se der ja! Gått her det siste året, eier er medlem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juli 9, 2012 R19, ka e spesielt med den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juli 9, 2012 R19, ka e spesielt med den? Ingenting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juli 9, 2012 R19, ka e spesielt med den? Illsint 1.9TDI som har hatt x antall fjortisser ombord 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juli 9, 2012 Forumbruker? Klubbskilter ihvertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juli 9, 2012 [ATTACH]176865[/ATTACH] Forumbruker? Klubbskilter ihvertfall.. Richard Nøttveit hvis eg ikje tar heilt feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juli 9, 2012 Let there be cock?? Var det themet på bilen Finni 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juli 9, 2012 Treffe ofte en lav mørk grå A4 b6 facelift Avant med like felga så eg har på 100`èn min (Interaction LM Replica) i Sandnes/Ganddal`sområdet. Sykt fine bil. Denne har klubb-skiltplate, men har aldri sitt ann på lokallagstreff. Nogen andre så har sitt ann eller kjenne til ann ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juli 9, 2012 Treffe ofte en lav mørk grå A4 b6 facelift Avant med like felga så eg har på 100`èn min (Interaction LM Replica) i Sandnes/Ganddal`sområdet. Sykt fine bil. Denne har klubb-skiltplate, men har aldri sitt ann på lokallagstreff.Nogen andre så har sitt ann eller kjenne til ann ? Meine du B5 facelift eller B7? B5 Facelift e jo gamle te Frode sin.. han har vert innom på treff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juli 9, 2012 Den er jo Sølv Finni. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juli 9, 2012 Den er jo Sølv Finni. Og B5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juli 10, 2012 Treffe ofte en lav mørk grå A4 b6 facelift Avant med like felga så eg har på 100`èn min (Interaction LM Replica) i Sandnes/Ganddal`sområdet. Sykt fine bil. Denne har klubb-skiltplate, men har aldri sitt ann på lokallagstreff.Nogen andre så har sitt ann eller kjenne til ann ? Han som eier den bor rett med Gand vgs. Eieren er ikke medlem, men tidligere eier var medlem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juli 10, 2012 Traff på ein svart a6 c5 avant med 4 potter bak, greit senka og som trødde bilen ganske godt i tananger i 3-tiå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juli 11, 2012 [ATTACH]176865[/ATTACH] Forumbruker? Klubbskilter ihvertfall.. Jepp! Stressa for å komma meg t flyplassen då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Juli 11, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Juli 11, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Juli 11, 2012 [ATTACH]176943[/ATTACH] Joakim Høydal sin det der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Juli 11, 2012 Joakim Høydal sin det der. I know, prata med han.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...