#176 Skrevet Oktober 23, 2016 Stavanger eller Sandnes? Eg såg den i Sandnes for 1,5 time siden Er vel 4stk i Rogaland nå. En svart RK96, en Grå RL12 og en grå RL14 og en blå DP registrert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#177 Skrevet Oktober 23, 2016 Er vel 4stk i Rogaland nå. En svart RK96, en Grå RL12 og en grå RL14 og en blå DP registrert. Den eg såg var grå med sort optikk og RL men husker ikke om det var 12 eller 14 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#178 Skrevet Oktober 24, 2016 Ikje VAG, men såg i går Clio 24V, grå med BP(?) skilt. Rimelig koselig lyd av den bilen! Var dog på slutten av motorveien, så fikk ikke sett/hørt den i full fyr Så og en nyere S4 svar på Eiganes/Tasta, men den stod parkert rett rundt en hjørnet, så fikk ikke noe mer med meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#179 Skrevet Oktober 28, 2016 Svigers på besøk bytta inn sin halvt år gamle X-trail :-) Sent fra min D6503 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#180 Skrevet November 1, 2016 Svart A1 med full ABT styling spotta på motorveien rett før madlaveien. Bl.a dobbelpotta midt på bak Sent fra min D6503 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...