Porsche/Rs2 Small reds calippere

Anbefalte innlegg

Selger calipperene som fulgte med den nye bilen da jeg skal ha større :) Calippere virker i god stand men trenger et nytt strøk med lakk + en overhaling for å bli 100%. Er noen skrapemerker og litt diverse. Hadde problemer med å finne hva disse lå til så kom med bud ! :)

 

IMG_0964.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse går vel ikkje i 16" felg? BBS RS btw;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De står på 16 toms felg nå, eller gjorde. Hadde 16 toms på s4en også med 323mm s6 plus bremser, så det går nok fint :)

 

Lagt til etter 5 timer 23 minutter:

 

Har bud på 1800 pluss frakt

 

Lagt til etter 9 timer 24 minutter:

 

2200 er budt!

 

Lagt til etter 5 dager 15 timer:

 

Beholder disse selv og pusser de opp :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne igjen jeg. Har handla meg bil så trenger pengene og tiden til den :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynner med bud på 1700,-

Har kjøpt meg utstyr for pulvelakk så hadde vert kjekt å testa da ut på desse kalipparane :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Budet ligger på 2500,- + frakt. Ser ut som bildet har forsvunnet ja. Send meg mobilnr så skal du få bilde ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare beklage for litt feilinformering, men har sjekket delenr nå og viser seg at dette er smallreds :) Noen som er interessert fortsatt ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått et bud på 1500 pluss frakt. Hvis ingen høyner i helga så selger jeg de til han :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lar budrunden gå ut morradagen så får vi se om det er noen andre som vil by :) Men det er notert !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.