#1 Skrevet Juni 25, 2012 Dette er sikkert et veldig dumt spørsmål, men hva er dette? Skulle tro det var et bensinfilter. Er en lekkasje på den sorte slangen øverst der som jeg vil tro er trykk ut, så jeg skulle helst visst hvilken funksjon denne har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 25, 2012 Det er en trykkakkumulator, slik at pumpa slipper å begynne fra scratch når man skal starte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 26, 2012 Det bør vel gå fint å bytte ut denne slitte, svarte slangen med en vanlig bensinslange + en klemme på hver side? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 26, 2012 Tja, det bør være pressa koblinger her. K-Jet opererer med meget høyt trykk, så livet som vanlig bensinslange her blir meget hardt. Det er naturligvis lov å prøve, men jeg tror jeg hadde lagt turen innom Tess eller en konkurrent først som sist. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...