G2 syncro med ettermontert hydraulisk klutsj og problemer med bremsekraft forsterker

Anbefalte innlegg

har en G2 Syncro som jeg har satt i en Passat G60 Syncro girkasse. har et pedalsett fra en G60(litt usikker på hvilken).

dette er montert og hull til sylinder laget. kan montere dette uten problem. klutsj er egentlig i orden.

Men, bremsekraft forskerkeren passer ikke lenger. fjerner det gamle avstandstykket mellom den og veggen. da har den en bolt for mye og den er for stor til å passe i hullet. avstandstykket og den nye braketten er heller ikke kompatible.

noen som vet om en forsterker som passer på dette? må ha tre hull(to oppe og et nede).

gidder ikke montere abs som jeg antar er det som egentlig skal monteres på denne braketten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må bytte ut den braketten som er mellom torpedoveggen og bremsekraftforsterken.

Trur jeg har en slik brakett du trenger, kan sjekke i morra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal det være to braketter mellom den og veggen? for jeg har som sagt allerede bytta ut den med den nye som fulgte med pedalsettet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.