kven har pennzoil i bergen??

Anbefalte innlegg

kven forhandler pennzoil i bergen?? skal skifte olje men mangler 1,5l.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har han ikkje lagt ned den forretningen. fatteren har handlet der i mange år og ifjor så skulle han legge ned oljeutsalget i damsgård.

 

har mekonomen tru??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nordland Transport i Straume næringspark er forhandler for Pennzoil, holder til i samme lokale som Tess.

 

 

Edit:

Et kjapt søk på Nordland Transport og Pennzoil gav dette resultatet:

 

(accaskoy.com)

Vi har rabattavtale med H.M.Steen AS på Quaker State olje og Pennzoil olje for motor, manuellgear og automatkasser.

Han har også for bakaksel, hydraulikk og spesielle oljer for f.eks Chevrolet Corvette manuellgear.

Her kan du kjøpe literskanne, 5-litere eller 20 litersdunk og fat.

 

Priseks:

Pennzoil 15W40 - 5 literskanne kr.29,- + moms pr.liter

Pennzoil Dexron III - 1-literskanne kr.39,- + moms pr.liter.

 

Kontakt Steen som holder til i bygget til Nordland Transport, tlf.56342688 / 92246646 for avtale om henting av olje. Han kjører nemlig også lastebil, og er ikke alltid inne. De holder til på Smålona 34, Industrifelt ved Sartor Senter (samme bygg som Tess) Se kart her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var billig olje :) Jeg husker den bilrekvisitaen på os og hadde, husker ikke hva den heter men ligger på andre siden av veien ved shell stasjonen før sentrum.

Hvilken type er det du trenger 1,5 liter av?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mangler 5w 30. Men er på ferie no. Så eg tar det når eg kjem heim att.

Men ifølge beskjente så selger steen bare til firmaer. Men skal sjekke dette opp

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.