#1 Skrevet Juni 26, 2012 Har en AEB motor som jeg skal partere for org. deler... Stammer fra en 97 mod, gått ca.220000km Org. k03 turbo, god stand, knekt stag på wg, kr. 1000,- Org. eksos maniforld kr.500,- Innsugslange med N75ventil og DV kr.500,- Org. svinghjul/clutch/trykkplate kr.750,- Org. hjerne og litt skadet lednings matte til motor kr.1500,- Coiler, ukjent tilstand kr.500,- Kommer sikkert på mer etter hvært, er det noe du er ute etter så skrik ut.. Skal bruke blokk,topp,og innsug selv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 26, 2012 Servopumpe? Mvh Kim Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 26, 2012 Har ikke servopumpe,starter eller dynamo... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 26, 2012 Kan være intr i turbo om den er lik som 180hk ("k03s") turboen som sitter i 1.8TsQ... Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 26, 2012 Mener de turboene er forskjellige...Den jeg har er fra en AEB 150hk motor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 26, 2012 Ja, noen mener de er forskjellige mens andre mener de er like, bare høyere trykk. Men skal sjekke litt så hører du fra meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 1, 2012 har du origingal slangen fra innsuget til intercoolern? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 3, 2012 Nei, har kun slangen fra turbo til luftfilterbox. Motoren kan selges slik den ble hentet hos hugger, kr.8000,-, må hentes i Troms... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 17, 2012 Bump... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...