Erfaringer med Dipyourcar.com?

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd dette? :) evt vet noen om noen norske importører?

 

tenkte på å bruke det til og lakkere felger !:)

 

http://dipyourcar.com/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikkje dette plastidip? som det finnes uttalige tråder om på forumet, og som klubben har rabatt hos http://www.plastidip.no/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sender ikke utenfor US pga flytransport. Mulig du får de til å sende med båt eller noe sånt, men tvilsomt ettersom jeg har forstått. Mulig dette gjelder større forsendelser (ser ikke at det skulle være en grunn, men det er det eneste jeg kan skjønne i så fall.)

 

Har nemlig vært i kontakt med disse før. Du har derimot en importør av plastidip som har fått produsenten til å forandre oppskriften til å passe Norges krav og for frakt med fly transport :)

 

Det er det jeg har funnet ut :)

 

Forøvrig så får jeg plastidip på lager om ca en ukes tid i nettbutikken :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan fint bestille fra Dipyourcar.com og få det sendt til Norge med båt (f.eks. Jetcarrier). Du må dog få det godkjent av firmaet du bruker til å frakte det fra USA. Er brannfarlig materiale, så ingen fly vil ta det. Mener Jetcarrier skulle ha ca 200USD i ekstra gebyrer, og frakten ble ca 40% dyrere enn normalt pga dette.

 

Kan evt. bestille fra plastidip.co.uk hvor de bla. selger 5 liters dunker, foreløpig sender de bare til Sverige.

Plastidip.no selger bare ca 4 liter og så hele 18 liter (til latterlig mye penger).

 

Jeg, og noen andre kompiser, bestiller nok fra UK da det var en grei pris for å få 5 liters boksene, og de kan blande den fargen du ønsker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://s384403007.e-shop.info/shop/article_31001/Kit---Wheels-(Metal-Finish).html?sessid=X0sWexBjOgYVqlbw6a8Yjh48lFwkxs0cK0aA4H3RdpmmIHbZYDVmjZn3MBAti9Ns&shop_param=cid%3D1%26aid%3D31001%26

 

jeg tenkte jo og kjøpe meg et sånnt kit....

 

vil ha muligheten til og fjerne det i senere anledning liksom!

 

Sender ikke utenfor US pga flytransport. Mulig du får de til å sende med båt eller noe sånt, men tvilsomt ettersom jeg har forstått. Mulig dette gjelder større forsendelser (ser ikke at det skulle være en grunn, men det er det eneste jeg kan skjønne i så fall.)

 

Har nemlig vært i kontakt med disse før. Du har derimot en importør av plastidip som har fått produsenten til å forandre oppskriften til å passe Norges krav og for frakt med fly transport :)

 

Det er det jeg har funnet ut :)

 

Forøvrig så får jeg plastidip på lager om ca en ukes tid i nettbutikken :)

 

 

hvordan er dette kontra den jeg linket til? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Jeg, og noen andre kompiser, bestiller nok fra UK da det var en grei pris for å få 5 liters boksene, og de kan blande den fargen du ønsker.

 

Du får komme med en tilbakemelding om du får testet det!

 

Hvilken farge har du tenkt deg forresten ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får komme med en tilbakemelding om du får testet det!

 

Hvilken farge har du tenkt deg forresten ?

Venter på sprøyta som dipyourcar selger nå, er på et lasteskip fra statene :P

 

Farge er det verre med, tenkte først khaki green, gunmetal grey eller sort. Får se det an litt, må fikse litt små kosmetiske skavanker på bilen før jeg sprayer min. Men skal spraye en Prelude om ikke så alt for lenge :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Venter på sprøyta som dipyourcar selger nå, er på et lasteskip fra statene :P

 

Farge er det verre med, tenkte først khaki green, gunmetal grey eller sort. Får se det an litt, må fikse litt små kosmetiske skavanker på bilen før jeg sprayer min. Men skal spraye en Prelude om ikke så alt for lenge :)

 

Okey, den sprøyta er vel fin å ha som han sier når du skal spraye mye ^_-

 

Jeg har lyst på Gunmetal grey som VMR v710 gunmetal hjula har... passer veldig fint til Sprint blå.

Synes den sølvfargen jeg har er for vanlig og litt sterk kontrast, men det er mulig jeg synes det passer bedre når bilen kommer ned mot bakken (ca ukes tid)

 

Kjekt å ha en bil å sprayteste på da! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.