#1 Skrevet Juni 26, 2012 Er det noen som vet om kenwood DNX5220 passer i en touran 09?? Om jeg må kjøpe "deksel" som dekker hullet etter orginal spilleren? Takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 26, 2012 Er det noen som vet om kenwood DNX5220 passer i en touran 09?? Om jeg må kjøpe "deksel" som dekker hullet etter orginal spilleren? Takk for svar den passer den men du må kjøpe et sånnt 2 din deksel til VW Touran dette får du på møller eller bilxtra torshov etc. pluss at du må ha et sånnt iso adapter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 26, 2012 Takk for det:-) men det er noe jeg kan kjøpe på : bilradiospesialisten det?:-) di er jo eksperter på vw:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 26, 2012 ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...