#1 Skrevet Juni 26, 2012 hei! da har solfilmen på begge dørene foran hos meg begynte å løsne... typisk! jeg har garanti på slikt arbeid, men firmaet holder til på sunnmøre og jeg bor nå for tiden i bergen! noen som har gjort denne jobben før eller evnt vet hva som skal til for å få festet den løse "flippen" ? på forhånd takk! Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 26, 2012 kan bruke klar neglelakk, men det vil aldri på noen helst slags måte bli pent, bare hindre det fra og revne helt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 27, 2012 ergo... her er det best å bare løsne heile driten å få lagt nytt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 27, 2012 Stemmer. Eneste måten å fa dette bra på er å rive av å legge på nytt. Så hvis du leverer denne på garrantien er det dette de gjør. Men legge solfilm på 2 ruter koster deg vel omtrent samme det vil koste deg å kjøre veien for å få det fikset. Så spørs om du ikke bare skal finne deg noen i bergen som kan gjøre jobben på nytt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...