#1 Skrevet Juni 27, 2012 (endret) Ganske fine 15" stålfelgar med bra 195/55-15 Continental piggfrie dekk. ET35, 6x15 Desse er vel greie for dei som vil bredde eller køyre original look? Evt. så har ein vinterdekk eit par sessongar. h.b.o. 500kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 28, 2012 Du skal vel ikke over på Østlandet med det første eller har noen som skal det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 28, 2012 Har planar om å reise over fjellet på Hunderfossen treffet, då kan eg sikkert ta dei med. Elles er ikkje ferieplanane lagt heilt enno, det kan jo hende at turen går austover før viss vèret tilseier det.. Om eg får med hjula då er vel litt usikkert men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 28, 2012 Kan du ikke bare sende en melding om du har dem enda da du skal over da =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 29, 2012 Jeg er også interessert i disse, men bor nesten like langt vekk..! =/ Men klart, om du skal til Hunderfossen så er ikke jeg langt unna der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 29, 2012 Satsar på eg tek turen over. Høgaste bod innan treffet som gjeld då. Viss ingen lokale vil komme og hente dei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 3, 2012 Men da byr jeg deg 500 kr for dem..! =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 26, 2012 Det blir ingen tur på Hunderfossen treffet dessverre, men felgane er likevel til sals. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 27, 2012 Det blir ingen tur på Hunderfossen treffet dessverre, men felgane er likevel til sals. Det var dumt da, menmen..! Blir vel litt langt å stikke å hente dem og.. =/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 18, 2012 Desse ligg her enno. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 10, 2012 Nokon i nærområdet som treng dekk/felgar til vinteren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 10, 2012 Skal du til Østlandet så tar jeg de. Evt om du vet om noen som skal hit... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 17, 2012 Har dessverre ingen planar om tur austover med det første:(. Skulle derimot nokon frå Bergens-området vere interessert så skal eg nedover dit om ein månads tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 15, 2013 Eg har desse liggande enno. Garasjerydding på gang så skulle gjerne hatt dei vekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...