Anbefalte innlegg

Golf GTI 16v. Bilen er forlengst skrota men eg har følgande att.

-16v KR motor. Blokk med topp og innsug. Resten er vekk. 700kr viss nokon kjem og hentar den. Styrer ikkje med sending og levering lenger pga useriøse kjøparar i fleng.

-Dynamo 500kr.

-Svarte tepper til bagasjerom, inkl. tepper til hjulkassane. 300kr.

Frakt kjem i tillegg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

KR eller PL motor?

Tilstand?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

KR.

Har ikkje køyrt noko særleg med motoren, men den gjekk greit dei få mila eg brukte den. Lettstarta var den òg. Trur oljepuma/sila ikkje er heilt på topp. Fekk varsel for oljetrykk ved hard belastning. Elles så er den som du ser på biletet, ikkje særleg fin utsjånadsmessig, men med litt vask og pussing blir den nok ok. Det står 216ooo på speedometeret utan at eg kan garantere at det er rett.

 

Vasspumpe og reg.reim skal vere ganske nytt.

 

Lagt til etter 1 dag 2 timer:

 

Liste i 1. post oppdatert.

Bensinpumpe, vannkassedeksel, øvre stabstag og 2 stk. kjølekanalar til bremsene er solgt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er takrenne lista på vs?

Har du girpose i grei stand?

Kan forøvrig tenke meg hjulbuelister om de er orginale og ser bra ut og er svarte?

 

Gjerne også intriøret og de 15" felgene...(om man tok en hengertur,er vel ikke så lett å sende pr post..?)

Hvor holder du til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger det øvre dekslet over regreima. Har du det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er takrenne lista på vs?

Har du girpose i grei stand?

Kan forøvrig tenke meg hjulbuelister om de er orginale og ser bra ut og er svarte?

 

Gjerne også intriøret og de 15" felgene...(om man tok en hengertur,er vel ikke så lett å sende pr post..?)

Hvor holder du til?

 

Skal sjekke ut tilstanden på det du treng. Hjulbogelistene er ganske bra. Held til i nærleiken av Førde i Sogn og Fjordane så det er eit stykke. Ca. 50 mil frå Oslo. Fin tur i desse ferietider.

 

Trenger det øvre dekslet over regreima. Har du det?

Ja, kan plukke det av når eg demonterar bremsene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar de hjulbuelistene iallfall. Sende de pr post?

Skal se over om det er noe mere jeg ønsker meg..Sender deg pm jeg!

 

Ferien er desverre over hos meg så må evt vente med hengertur : bh : Skulle gjerne hatt tak i de andre tinga å...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan sende ja.

 

Har lagt til eit par bileter i første post.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du fortsatt motor, send gjerne PM :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Motor, girkasse, dynamo, tepper til bagasjerom og ein ganske fin bakfangar med raud stripe står her enno. Skulle gjerne hatt dette ut av garasja før vinteren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kassen er med vaier ? :)

 

Har fortsatt ikke fått kasse til mitt prosjekt :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kassa har stag, som er originalt på desse. Lik styring som den du har i bilen no vil eg tru.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig å sende motoren? Og er det kun innsprøytningen som ikke er med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du kjølekanalane til bremsane?? stod at du har og solgt: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du kjølekanalane til bremsane?? stod at du har og solgt: klø :
Har solgt eitt sett. Har att ein stk til venstre side.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig å sende motoren? Og er det kun innsprøytningen som ikke er med?

 

Er motor med innsug. Ikkje innsprøyting, fordelar, dynamo og div. andre småting. Viss du ordnar med frakt, kan eg sjølvsagt levere den hos transportfirma.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så er motoren likevel ikkje solgt. Fekk bytta bil med kjerringa, ho måtte ta Poloen med eine son vår som har broten fot med tilhøyrande gips og rullestol, lasta opp T5en og styra på. Sto ein time langs vegen å venta utan at nokon dukka opp. Ingen beskjed av noko slag heller. Pengane som skulle vere overført fredags morgon dukka heller ikkje opp. Tenkte eg skulle gjere nokon ei tjeneste og late dei få nytte av motoren til gi-bort pris, men no gidd eg ikkje lenger. Stablar den i eit hjørne fram til neste gong eg skal på gjennvinninga. Ikkje verd å styre med slikt for så lite pengar. Møkka lei av useriøse folk! (Det skal seiast at dette ikkje var snakk om eit forum-medlem, men ein kompis av eit medlem).

 

Viss nokon vil komme og hente motoren for 700kr så er det fritt fram, men eg gidd ikkje løfte og slite meir på denne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fangar og kjølekanal solgt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.