#1 Skrevet Juni 27, 2012 (endret) Selger 016 girkasse (Typ85), bak diff(Typ85), 3B enkeltmassesvinghjul, AAN trykkplate, girkassespacer, 4 puck sinterlamell, travers foran og motorfester til å sveise inn i rammevangene foran. Her har du alt du trenger (utenom motor) for å bygge om din Typ85 4syl til 5syl turbo med clutch som holder til ca 400 hk. Har også en 2.2 20v turbo motor god for 450-500hk. Da har man alt man trenger.Med ledningsnett og det som trengs. 5000,- / BUD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 11, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 16, 2012 Selger du motorfestene separat? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 17, 2012 Kan vel alltids det. Må kappe de ut av en delebil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 17, 2012 hva er gjort med motor`n Stig Marius:)? pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 17, 2012 Den er desverre solgt:) Har igjen turbonetics turboen som ligger til salgs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 17, 2012 Tar de festene jeg Du har pm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 17, 2012 Kan vurdere girkasse og diff. Skal finne ut til helgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 17, 2012 Kan vurdere girkasse og diff. Skal finne ut til helgen. Høres bra ut:) Du skal få kasse og diff for 2000,- Kan legge til at hvis man skal bruke 016 kassen sammen med feks 2.2 20vt må man bruke spacer mellom motor og gir selv med enkelmasse svinghjul. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 17, 2012 Hva kan jeg får 3b svinghjulet for? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 17, 2012 Hva kan jeg får 3b svinghjulet for? Du kan få det for 800 + frakt. Det er i god stand, men de to pinnene som går imot pos sensoren er fjernet/knekt. De borres ut og erstattes med feks borr ender som settes inn med locktite:) Funker gull. Svinghjulet er også kjørt uten disse pinnene på motoren til en kompis. Den gikk som den skulle, ikke tungstartet eller noe. Motronic motorstyring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 23, 2012 Høres bra ut:) Du skal få kasse og diff for 2000,- Kan legge til at hvis man skal bruke 016 kassen sammen med feks 2.2 20vt må man bruke spacer mellom motor og gir selv med enkelmasse svinghjul. Soory, men må nok droppe dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 23, 2012 Lett offtopic, men har ikke ett greit førersete i delebilen? Mvh Harald Olsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 8, 2012 Hei hva slags deler som er solgt? har en type85 gte quattro, kunne tenkt meg ombyggingsettet utenom kasse og diff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 17, 2012 Nå er det igjen girkasse spacer, AAN trykkplate, traver også kan jeg skaffe motorfestene:) Satt bøttstoler i bilen så har desverre ikke sete:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 30, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...