#1 Skrevet Juni 27, 2012 hallois min bestemor som er litt pirkete av seg har fått et problem med ene baklykta si, der har en kopp detti av slik at det er hvitt lys istedet for rødt som det skal være, dette blir jo selvsagt en feil på EU kontroll mtp at det er bremselyset som nå lyser hvitt hun har da en 91mod golf 2 med svart treser heckblende og svarte lamper, og ønsker jo følgelig og beholde dette så jeg fikk i oppdrag og få skaffa noen lamper, disse skal og må være E-merka svarte, ikke hjemmesota eller av typen sota klar-glass noen som har lamper i god-god stand liggende? dan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 27, 2012 mener jeg skal ha ett sett. skal prøve å få sett om jeg finner ett nummer på de og resten som du krever jeg .. så kan jeg event si ifra da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 27, 2012 ta avt bilde av dem, viktigste er de er sprekkfrie og ikke hjemme-mekka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 27, 2012 Tror jeg har også om ikke han over har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 27, 2012 bilder er hva som selger her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 29, 2012 (endret) Har 2 orgibalt svarte hella baklamper. Men får ikke tatt bilde før til helga dessverre Lagt til etter 1 dag 5 timer: Har tatt eit bilde. Kan sende på mms? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 11, 2012 anskaffet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...