#1 Skrevet Juni 27, 2012 Hei! Waieren på elektriske ruta mi på sjåfør døren har ryki. Noen som har dette liggene som vil bli kvitt det? Vet ikke om jeg kan bytte kun waieren eller trenger hele stålplata? Takker for svar Mvh Marius 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 27, 2012 må skifte hele plata desverre, fikk jeg beskjed om, høggern har sikkert,ring til skedsmo eller heggdal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 27, 2012 Okay ca pris på noe sånn? Samme plata og opplegget fra 97-00? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 27, 2012 Samme på alle fra 97 og opp til 05 mener jeg 3b og 3bg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 27, 2012 Okay da får det bli en tur på høggern Takk skal du ha Intr i rollo til bagasjen om noen har å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...