#1 Skrevet Juni 27, 2012 (endret) Gode 175/65-14 dekk på ståfelg selges. Stått på Golf 2. Dekk er av merket Barum Brillantis. Ønsker bud. Står i Haugesund. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 7, 2012 BUMP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 1, 2012 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 1, 2012 Hvis du får de ned til stavanger er jeg muligens interessert. Er vel golf 3 felger egentlig, eller tar jeg helt feil da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 1, 2012 Skal ikke bortover til Oslo/skien traktene? Da kan jeg gi 200 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 2, 2012 Tja, kan godt hende det er Golf 3 felger. Kan muligens få dem til Stavanger området, Oslo traktene går nok ikke - ikke for 200kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 2, 2012 Okey, 350,- for de hvis du havner i stavanger området med de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 2, 2012 Kan muligens hente de i haugesund for 350,- i helga? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 2, 2012 (endret) Hadde håpet på rundt 500kr for dem, men førstemann til mølla Er i Haugesund i helgen, men er en del opp og ned fra sørfylket også. Lagt til etter 17 minutter: Solgt . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...