#1 Skrevet Juni 28, 2012 Hvilket innsug bruker man på 20v i 200? Er en AAN motor som skal inn mest sannsynlig, og alt blir bygget så AAN-motoren får AAN styring, dvs 5 coiler. 3B ledningsnettet modifiseres. Jeg har sett litt, og tviler på at AAN innsugsmanifolden vil passe i bilen, og vil da gå rett i radiatoren?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 29, 2012 Hvilket innsug bruker man på 20v i 200? Er en AAN motor som skal inn mest sannsynlig, og alt blir bygget så AAN-motoren får AAN styring, dvs 5 coiler. 3B ledningsnettet modifiseres. Jeg har sett litt, og tviler på at AAN innsugsmanifolden vil passe i bilen, og vil da gå rett i radiatoren?! Den går rett i radiatoren ja (mulig du kan vri den nok, men tror ikke det blir noe bra), så da må du enten ha custum innsug eller fra adu,aby (3 b går i toppdekselet om du skal kjøre aan toppdeksel) Fridtjov 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 29, 2012 Går det i hele toppdekselet, eller bare coildekselet? ADU/ABY innsug høres dyre ut og vanskelig å få tak i? Går AAN spjeldet på disse andre 20v innsuga, eller er det også annerledes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 29, 2012 Går det i hele toppdekselet, eller bare coildekselet?ADU/ABY innsug høres dyre ut og vanskelig å få tak i? Går AAN spjeldet på disse andre 20v innsuga, eller er det også annerledes? Spjeldet passer, men feste punkter fuel rail er ikke likt. Innsuget Tar i selve topp dekselet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 29, 2012 Ok, får vurdere 3B toppdeksel imens. Kommer vel antakelig til å kjøre med 2.0 TFSI coiler, så jeg får nok ikke på coildekselet med det første likevel.. Om jeg ikke finner et av de nevnte innsuga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...