Innsug til AAN 20v i 200 (typ44)

Anbefalte innlegg

Hvilket innsug bruker man på 20v i 200? Er en AAN motor som skal inn mest sannsynlig, og alt blir bygget så AAN-motoren får AAN styring, dvs 5 coiler. 3B ledningsnettet modifiseres.

Jeg har sett litt, og tviler på at AAN innsugsmanifolden vil passe i bilen, og vil da gå rett i radiatoren?!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilket innsug bruker man på 20v i 200? Er en AAN motor som skal inn mest sannsynlig, og alt blir bygget så AAN-motoren får AAN styring, dvs 5 coiler. 3B ledningsnettet modifiseres.

Jeg har sett litt, og tviler på at AAN innsugsmanifolden vil passe i bilen, og vil da gå rett i radiatoren?!

Den går rett i radiatoren ja (mulig du kan vri den nok, men tror ikke det blir noe bra), så da må du enten ha custum innsug eller fra adu,aby (3 b går i toppdekselet om du skal kjøre aan toppdeksel)

Fridtjov

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går det i hele toppdekselet, eller bare coildekselet?

ADU/ABY innsug høres dyre ut og vanskelig å få tak i?

Går AAN spjeldet på disse andre 20v innsuga, eller er det også annerledes?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går det i hele toppdekselet, eller bare coildekselet?

ADU/ABY innsug høres dyre ut og vanskelig å få tak i?

Går AAN spjeldet på disse andre 20v innsuga, eller er det også annerledes?

Spjeldet passer, men feste punkter fuel rail er ikke likt.

Innsuget Tar i selve topp dekselet..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, får vurdere 3B toppdeksel imens. Kommer vel antakelig til å kjøre med 2.0 TFSI coiler, så jeg får nok ikke på coildekselet med det første likevel.. Om jeg ikke finner et av de nevnte innsuga. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.