1994 Audi 80 Competition Quattro selges/byttes

Anbefalte innlegg

audi3.jpg

 

 

Vurderer å kanskje selge min Competition.

Kjøpte bilen som vrak og har bygget opp igjen hele bilen. Alt er nylakkert og har lagt masse jobb, timer og penger på bilen.

Det mangler litt montering innvendig, og noe småtteri ellers. Mangler også S2 bakfanger.

Har en del ekstra deler som følger med. Ekstra framseter, nye bremsecaliptere + +

Alt som er gjort på bilen er godt dokumentert her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=190540

Og her er det ikke tatt noen "snarveier". Alt for mye å skrive, bare les tråden så ser du hva som er blitt gjort!

Har mistet litt interessen så derfor vurdere jeg å selge den. Er synd att en slik bil bare skal stå i ro.

Stått lagret tørt, trygt og godt.

Så ta gjerne mer kontakt hvis du er interessert eller har noe spørsmål.

Vanskelig å si en pris på noe slik, men 60000,- eller kom med bud hvis det er interesse.

Bud enten her, pm eller tlf. Er også åpen for bytte i f.eks KTM 530 exc-r eller annen supermotard/mc

 

Er å få tak i på telefon til de fleste tider på døgnet: 40768167

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

11. Kjøp/Salg - Privat

Kjøp/salg skal kun skje i egne kategorier tilrettelagt for dette.

Regler:

-Skriv utfyllende tittel og beskrivelse av hva som selges/kjøpes.

-Det anbefales å ha med bilder i annonsen.

-Alle salgsannonser skal ha pris/prisantydning.

-Bumping (for å få annonsen opp på topp igjen) skal ikke skje mer enn en gang pr uke.

 

Som Trådstarter kan du selv åpne tråden igjen når pris/prisantydning er lagt til. Tråden åpnes ved å velge 'Trådverktøy / Åpne tråd'.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik, da er det endret!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vil ha en nydelig vinterbil/sommerbil eller julegave til seg selv? :): rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan selges rimeligere enn 60k, er bare en prisantydning!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gir denne en løft jeg, siden jeg er forrige eier før han som hadde den før Remi.

Har sett denne live etter alt Remi har gjort med den, denne har blitt så jævlig bra ! Her oser det kvalitet på alt av jobb som er lagt ned :) Synd du har blitt

lei den Remi, tenk deg og få vippa ut 4ern og få godkjent 5er i denna og få det godkjent i vognkortet ! Da har du en billig S2 Sedan !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.