Anbefalte innlegg

Hallo.

Har fått tak i noen RS4 I felger som eg veldig gjerne vil fikse, men lurer på ka som er best og gjøre.

om det er å pusse de, glassblåse eller ka som er greien?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du noen bilder av defektene'?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har no bestemt meg for å glassblåse de. Er det noen som vet om noen i Bergen som gjør slikt? eller går det lett ann og gjøre det selv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skal du gjøre? Bare ny lakk? Bergen Eloksal på Kokstad blåser, men vet ikke om det er sand eller glass de bruker...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis ikke du skal pulverlakke og felgene er noenlunde grei er det definitivt best å bare matte felgene, og på med ny lakk.

Sparer deg også for masse arbeid.

Glassblåsing funker dårlig på felger med god lakk og da må du på med sand og får "endel" pussearbeid etterpå.

 

 

ps: tror ikke Bergen Eloksal blåser noe , med mindre de har begynt med det nå. Vet de sammarbeider med de som ligger i nærheten der oppe, er det Dalseide & Fløysand kansje?!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser no etter en GRUNDIG vask, att de faktisk ikkje er så alt for gale, men trenger pussing... kor gråft pappir bør eg bruke?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finest mulig. Slenger du ut eit par bilder blir det lettere å gi tips ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se om eg får tatt noen bilder i morgen ;) men takker for hjelpen så langt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er bilde av felgene, tokk bare bilde av de verste plassene..

DSC_0001.jpg

DSC_0002.jpg

DSC_0003.jpg

DSC_0004.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.