#1 Skrevet Juni 28, 2012 Hei, jeg har en Audi 80 coupe 90-modell, men den trenger nytt interiør:) Noen som har? MvH Martin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 28, 2012 Passer noe fra en 93 mod 90 coupe? Har komplett til hyggelig pris, mørk grå velour. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 28, 2012 Er ikke sikker på om det passer, men kan du ikke sende bilde? Skal på vg-lista 11juli og da kjører jeg stor bil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 28, 2012 (endret) Er ikke sikker på om det passer, men kan du ikke sende bilde?Skal på vg-lista 11juli og da kjører jeg stor bil:) Kan sende jeg vettu, til en mailadresse? Men noen må vite vel om det passer? Er ikke sikker på om det passer, men kan du ikke sende bilde?Skal på vg-lista 11juli og da kjører jeg stor bil:) Så da passerer du steinkjer? Lagt til etter 10 minutter: I følge wilkipedia.....B3 Type 8B: Audi Coupé (1989–1996) og B3 Type 89/8A: Audi 80/90 (1987–1992) Sånn som jeg leser det så passer det med min 93 modell fordi det er en coupe, wiki 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 28, 2012 Coupè er Coupè, samme karroseriet uansett om det står 80 eller 90 i vognkortet. Er ingen av delene uansett;) Så det passer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 29, 2012 Send et par bilder til maurtin93@hotmail.com Er ikke sikker hvor jeg kjører jegxD Vet at jeg skal til Trondheim torget:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 29, 2012 Send et par bilder til maurtin93@hotmail.comEr ikke sikker hvor jeg kjører jegxD Vet at jeg skal til Trondheim torget:P Skal sende jeg Hvis du er i tronheim skal du 90 min, nordover langs E6...Da er du der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...