#1 Skrevet Juni 28, 2012 (endret) Vurderer salg av min golf mk1 pga kjøp av motorsykkel.. Bilen hadde nye ats felger med dekk og justerbart senkesett når jeg kjøpte den.. Bilen ble lakkert i påsken 2012 og fikk nye lister,front og bakfanger,lykter rundt hele (ikke montert ennå,da jeg mangler baklyktene),hatthylle i svart.. så vil si den er 99% strøken.. framstoler,dørpanel og gulvteppe er byttet til svart,baksetet ble lakkert, men ble ikke veldig pent.. så det må eventuelt trekkes opp i svart, hvis man ikke får tak i:) har full historikk på bilen og kjøpskontrakt fra da den ble solgt ny i elverum. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=233435 link til tråden om bilen.. dårlig med bilder der,men kan sende på mms ved interesse.. Setter prisen til hbo. 40,000,- send helst sms da jeg ikke får tatt tlf når jeg er på jobb.. så kan vi heller bli enige om ett tidspunkt vi kan ringes:) 94888150 Thomas Lindstad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 14, 2012 Ingen? Bilen legges ut på finn.no i løpet av dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 23, 2012 da har jeg endelig fått somlet meg til å betale kontigentet igjen.. Bilen er ikke solgt ennå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 23, 2012 Int i innbytte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 2, 2012 Bumper denne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 7, 2012 Solgt. Kan slettes:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...