#1 Skrevet Juni 28, 2012 selger 4stk 3b/3bg skinn girkule og pose i farge svart. er med 1-5 girs og r nede til høyre.(altså nedfor 5ern) 200kr pr stykk inkl frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 28, 2012 Er disse orginal eller er det noe Kina jalla 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 29, 2012 han jeg fikk dem av sa nu at det ikke var kina jalla. vet ikkje kor de er i fra. fulgte med en dele bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 29, 2012 Kan du sende meg bilde på 94498745, trenger en slik til konebilen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 29, 2012 pm sendt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 1, 2012 3 stk igjen . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 1, 2012 Kan jeg få et bilde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 1, 2012 har sendt mms til deg mats.. men legger ut her uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 2, 2012 har sendt mms til deg mats.. men legger ut her uansett. ræversen pleier vell å være ved første giret? ikke under 5? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 2, 2012 er slikt på 5 trins kassen i 3b/3bg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 2, 2012 Jeg tar en om du har flere igen, audien har reversen på feil side den også:mad: Send pm med betalingsdetaljer... Sent from my GT-S5690 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 2, 2012 (endret) vet at audi har den på andre siden, defor denne kun passer til passat 3b/3bg Lagt til etter 39 minutes: 2 stk igjen ! Lagt til etter 3 timer 34 minutter: 1 stk igjen ! Lagt til etter 2 Hours 26 minutes: Ser ut som det er fritt nå! d gikk jammen meg fort! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 2, 2012 Min gamle Audi har Reversen på Racergir (6.) plassen ja:) har prøvd å legge den i "6" 2-3 ganger til nå:mad: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 2, 2012 hehehe alle er solgt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 2, 2012 fikk du sendt av gårde til meg i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 2, 2012 jepp din e sendt! venter på betaling fra alle andre så disse sendes i morgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...