Identifikasjon av senkesett

Anbefalte innlegg

Har et senkesett på bilen som jeg ikke klarer å finne ut hva er. Vanskelig å tyde så mye på fjærene, men har klart å lese av en frontfjær. På den står det "AU 012VA 28/99 B". AU er sikkert Audi, VA er foraksel og 28/99 produksjonsdato, men det hjelper ikke så mye så lenge jeg ikke *aner* hva slags merke fjærer det er.. Eneste jeg finner ut er at det ikke er fra noen av de tre jeg klarer å finne godkjenningspapirer på på nett. (H&R, Eibach, Vogtland)

Noen som kan peke i riktig retning, som kan ha vært borti senkefjærer med nummer oppgitt i dette formatet før? Fjærene sitter altså på en Audi S4 Avant og er røde av farge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et senkesett på bilen som jeg ikke klarer å finne ut hva er. Vanskelig å tyde så mye på fjærene, men har klart å lese av en frontfjær. På den står det "AU 012VA 28/99 B". AU er sikkert Audi, VA er foraksel og 28/99 produksjonsdato, men det hjelper ikke så mye så lenge jeg ikke *aner* hva slags merke fjærer det er.. Eneste jeg finner ut er at det ikke er fra noen av de tre jeg klarer å finne godkjenningspapirer på på nett. (H&R, Eibach, Vogtland)

Noen som kan peke i riktig retning, som kan ha vært borti senkefjærer med nummer oppgitt i dette formatet før? Fjærene sitter altså på en Audi S4 Avant og er røde av farge.

Et lite tips:http://www.maxtrac.no/Tuv/Nr.%2097-0973-00-02.pdf

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk! Dette var bra saker. Bare å plukke frem et hjulstillingskontrollpapir nå, så burde det være klart for godkjenning hos Tviltilsynet... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.