#1 Skrevet April 23, 2005 Har et senkesett på bilen som jeg ikke klarer å finne ut hva er. Vanskelig å tyde så mye på fjærene, men har klart å lese av en frontfjær. På den står det "AU 012VA 28/99 B". AU er sikkert Audi, VA er foraksel og 28/99 produksjonsdato, men det hjelper ikke så mye så lenge jeg ikke *aner* hva slags merke fjærer det er.. Eneste jeg finner ut er at det ikke er fra noen av de tre jeg klarer å finne godkjenningspapirer på på nett. (H&R, Eibach, Vogtland) Noen som kan peke i riktig retning, som kan ha vært borti senkefjærer med nummer oppgitt i dette formatet før? Fjærene sitter altså på en Audi S4 Avant og er røde av farge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 23, 2005 Har et senkesett på bilen som jeg ikke klarer å finne ut hva er. Vanskelig å tyde så mye på fjærene, men har klart å lese av en frontfjær. På den står det "AU 012VA 28/99 B". AU er sikkert Audi, VA er foraksel og 28/99 produksjonsdato, men det hjelper ikke så mye så lenge jeg ikke *aner* hva slags merke fjærer det er.. Eneste jeg finner ut er at det ikke er fra noen av de tre jeg klarer å finne godkjenningspapirer på på nett. (H&R, Eibach, Vogtland) Noen som kan peke i riktig retning, som kan ha vært borti senkefjærer med nummer oppgitt i dette formatet før? Fjærene sitter altså på en Audi S4 Avant og er røde av farge. Et lite tips:http://www.maxtrac.no/Tuv/Nr.%2097-0973-00-02.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 23, 2005 GENIALT! Det er jo betegnelsen som står på mine dette http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=23880 Ser jeg har feiltolket "AU 011 HA" som "AU OU HA" men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 23, 2005 Takk! Dette var bra saker. Bare å plukke frem et hjulstillingskontrollpapir nå, så burde det være klart for godkjenning hos Tviltilsynet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...