#1 Skrevet Juni 29, 2012 Kjenner/vet du om noen i Norge med godkjent luftfjæring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 29, 2012 Jeg vet at denne har godkjent luftfjæring, hvordan vet jeg ikke. SS Performance får jo godkjent alt fra M3er med M5 motor til rullestol med rekkefemmer og comp turbo… 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 29, 2012 Lars frang Riise sin gamle Audi A3 som monterte luft sammen med min TT er godkjent. Eier på samme tidspunkt av den jeg hadde godkjente ikke, så det var jo dumt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 29, 2012 Mener å huske at Polo 6N'en Dan Henning Østheim hadde ble godkjent med luft av han som bygde den. Vedkommende var sønn eller nevø av en som jobber på BT, så han hadde kanskje ikke så mye valg;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 29, 2012 Det er vel ikke noe problem å få godkjent luft hvis man har TÜV... Noe som koster litt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 29, 2012 Har TUV på G.A.S liggende. BT krever derimot en "hidden" sak som gjør att bilen går automatisk opp i en GODKJENT kjørehøyde når den kjøres. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 29, 2012 Har TUV på G.A.S liggende. BT krever derimot en "hidden" sak som gjør att bilen går automatisk opp i en GODKJENT kjørehøyde når den kjøres. Så det er ikke godt nok at den går opp i kjørehøyde når man slår på tenninga? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 29, 2012 Jo Men er vel ikke tuv på disse settene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 29, 2012 Også er det viktig at skulle lufta kolapse så skal det fortsatt kunne kjøres med i bunn. Det vil si at man må lage noe form for braket som gjør at den ikke faller helt ned foran. Bak så kan man bare beholde bumpstops men må lage til noe bumpstops foran også. Har du klart dette og tuv når det gjelder vekt, at akkurat det luftunderstellet er laget for sånn og sånn vekt så skal det gå igjennom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 30, 2012 Dette er det som kreves. Fikk dette i svar når jeg for morro skyld sendte forespørsel på bobla. http://www.vitaminw.no/kunde/amcar/Filvedlegg/Retningslinjer%20nr1.%20ved%20montering%20av%20luftfj%C3%A6ring.pdf Legg spesielt merke til ekstrabestemmelsene for biler registrert etter 1971, der det ikke tillates overstyring av luftbelger foran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 30, 2012 Linken fungerer ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 30, 2012 Fungerer fint her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...