#26 Skrevet Juli 3, 2012 Hvis røde betyr feil så nei, tror de skal være spot on for at man skal få godkjent? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 4, 2012 Hvis det er snakk om stiv bakaksel hvor du ikke kan justere til bedre verdier så er det godkjent. Hvis det ikke er justert riktig så må du kontakte de som har utført kontrollen og be de gjøre jobben skikkelig. Hvis førstnevnte så vet jeg noen har fått beskjed om at det ikke er godkjent av kontrolløren pga den røde skriften, ta derfor en svart/hvit kopi som du bruker. Når det er stiv bakaksel feks og ikke mulig å justere, så er det fortsatt godkjent i henhold til TÜV. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 4, 2012 jeg hadde røde tall bak på golfen under godkjenning, var ingen problemer det egentlig. forran var alt innafor er ikke noe og justere bak på en G2 syncro, så det ble som det ble med -3grader camber bak. og litt feil spissing 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 5, 2012 flotters! Takk for mange råd og tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...