#1 Skrevet Juni 29, 2012 Hallo hallo Noen som er interessert i å prøve å sparke igang lokallagssamlinger der vi møtes, spiser litt mat og skravler i hyggelig lag! Her kan vi jo snakke litt om hvor vi skal møtes/dag og tid Ett eksempel er jo: Dag : Onsdag Tid : 19.00 Sted : ESSO i Br.Dal pga. parkering og sitteplasser ute. Mulig det er noen plasser som er bedre? Samme greie hadde vi i Drammen når jeg bodde der, og det funka drit bra! Pluss at det var veldig hyggelig for oss medlemmer og evt. nye medlemmer Håper dette kunne være noe som faller i smak hos flere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 29, 2012 Mjøskroka i Moelv da?:-) god mat og er billig:-D Bra forslag Øystein!:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 29, 2012 Blir kanskje lettere med Br.Dal da, er på en måte midtpunktet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 29, 2012 Blir kanskje lettere med Br.Dal da, er på en måte midtpunktet ? Er da folk som vil ifra andre siden også da:-) sånn ifra gjøvik og lillehammer?:-) Har jo hatt sånne samlinger på Vertshuset/kroa på Biri før:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 29, 2012 Brumunddal er jo midtpunktet i væla da ama 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 29, 2012 je stemme for brumunddal. midtpunktet mellom tangen, molev, lillehammer, biri. hamar, elvrum, løten, vang, stange, ottestad. gjøvik blir liksom på andre sia ( gæli sie ) så kan ikke regnes som midt i mellom noe brumunddal der da... men samles mest mulig. ikke langt i fra midt, kanskje rudshøgda er midt i da : p eller så kan vi ta det på rullering. ha eks 3 steder man møtes og de rulleres etter gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 29, 2012 Det var smart:-) men spørs hva folk tenker en dag da, hmm. Hvor var det i dag?:-P hehe:-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 29, 2012 joda. skjønner den da.. men folk i klubben er såpass rutinerte så de går bra inn og ser i tråden. alle har mobilen om dagen med internett på. så og si alle har det verre enn det er det ikke.. men kun et forslag. trenger kanskje ikke tre. men hvis man skal tilfredstille alle så må man jo ha det mange steder. så noen blir uansett ikke tilfredstilt. så da tar vi det kun i brumunddal da. : p neeeehe. men forslag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 1, 2012 Tror vi holder oss til ett sted, så for de som kommer komme Moro om så mange som har mulighet kommer da ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 2, 2012 Bra tiltak! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 2, 2012 Jeg kommer jeg sikkert bare jeg har sjåfør:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 2, 2012 Har du ikke bil da Ola ? Men det er tenkt at dette skal være for hele lokallaget eller ? (tenkte på topic) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 2, 2012 Jojo, men værre med førerkort. Haha: ) Er vel bare å komme det regner jeg med ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 2, 2012 hvorfor har du ikke det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 2, 2012 Skriver det i off tropic`n jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 2, 2012 Jeg kommer jeg sikkert bare jeg har sjåfør:) Det går sikkert å arrangere et eller annet fra Rudshøgda til Brumunddal.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 2, 2012 Jeg kommer, om det så er med Golfen eller Mc´n! Og jeg er sulten hver dag så stemning for mat, skravling og sosialt samvær med godt folket er jeg med på "Name the time and place" eg e meed!! Brrrra Øystein 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 3, 2012 Jeg kommer, om det så er med Golfen eller Mc´n! Og jeg er sulten hver dag så stemning for mat, skravling og sosialt samvær med godt folket er jeg med på "Name the time and place" eg e meed!! I morgen kl 1900 på Esso On The Run i Brumunddal var det vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 4, 2012 Har ikke vært inne på forumet på noen dager pga. en BMW som skal være klar til Rudskogen Men i kveld kl 19, Esso / On The Run ved E6 håper så mange som mulig kan komme, og at vi gjør dette til en tradisjon ! Vivian: Alle kan selvølgelig komme Jo flere, jo bedre ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 4, 2012 beklager så meget, ble litt overtid på meg og når jeg kom hjem begynte jeg med middagen, og da midt under kokeleringen ringer en mr. Nicholaisen og lurer på om jeg kommer... Hadde jo helt glemt dette.. beklager. Burde vært sendt ut sms varsling på tlf litt før på dagen hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 4, 2012 Jeg så faktisk Øystein stå på On the run i br.dal, men tenkte ikke over at det var noe VACN opplegg. Valgte derfor å komme meg kjappest mulig tilbake til trygge hamar-strøk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juli 4, 2012 Hadde ikke tid jeg eller dessverre Var dere mange der eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juli 4, 2012 Lokallagstreffet samlet hele 2-to biler..... Øystein og meg....... Øystein hadde med seg Lena, så da var vi ihvertfall 3. Det var endel lokale Volvoer der da, i varierende tilstander uten at jeg har tenkt å kommentere det noe nærmere enn at det er tydelig at vi var i Brumunddal... Neste onsdag kan det kanskje hende at det kommer et par til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juli 4, 2012 Håper på flere neste gang for å si det sånn... Men jeg Lena og Klaus koste oss vi Neste onsdag den 11, samme sted samme tid Håper på flere biler og folk da!! Reff: veldig hyggelig å sitte der, meget god burger og mye rart å se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juli 9, 2012 Halloo Mange som har tenkt å ta turen nå på onsdag eller ? håper på flere da altså.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...