#1 Skrevet Juni 29, 2012 Skal snart begynne å sette inn en 16v motor (pl) inn i golfen min som har org. 1.5 l motor. Den har veldig lite utstyr, så eneste jeg trenger å koble fra motor til bil er: Tenningslås og start Ladelampe oljetrykk Hvilken måte er best å gjøre dette på, evnt koblingsskjema? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 29, 2012 Eg har kikket på et PL-nett til min bil og nettet dekker ikke olje tryk. Planen min er å hente 12v fra coil som allerede er i nettet på 1,5. Det og et par jord-ledninger er alt en skal trenge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 29, 2012 Så en kobler bare alt utenom sikringsboksen og evnt monterer en føler direkte til varsellampe og durer på? Er det noen plass en finner guide for å få en pl motor til å gå med de strøm og jordingsledningene den trenger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 29, 2012 Tennings styring, Ladelampe og oljetrykk bruker de orginale 1.5 kablene. Mulig du må bytte plugg på ladekabelen da noen 16v dynmoer bruker EV-1 plugg i stedet for stikker eller kolbi plugg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...