Anbefalte innlegg

Selger min 82mod golf GTD.. Sort farge. Disse er det ikke mange av.

 

Bilen har noe rust. Skulle gjerne gjort det istand selv, men bygger hus og har derfor ikke tid til bilen på et par år. Jeg forlanger 15.000 for bilen, men kom gjerne med bud. Er som regel ikke så vanskelig:)

 

GTD motoren var dårlig (som vanlig) så satte inn en TDK som hadde gått 212.000km. Satte også inn større clutch:D

 

Motoren er justert, og går greit. GTI killer....

 

Interiøret er tilnærmet strøkent, ikke slitt hull i setet på førerstolen en gang:O

Kmstand står på 400.000 så tyder på at interiøret har blitt byttet.

 

Utvendig er ikke bilen strøken, litt dårlig lakk her og der, og noe er lakkert opp igjen.

 

Bilen skulle vært inne til EU kontroll i Februar, men så var det dette med tid. Rust kan bli et problem, samt eksoslekkasje. Følger med 3 sett med hjul.

158.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du motoren som er byttet ut ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke vanlig at en 1.6TD (GTD) motor er dårlig, heller motsatt - at en 1.9tdk er dårlig...hehe. :P

Aadne, jeg har en 1.6GTD JR motor med defekt turbo.....ellers ny toppakning.;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bra med motorer Roger ;)

 

Tenkte mer på at bilen (i mine øyne) er vesentlig mindre verdt uten originalmotoren (CY) :)

 

Det er ikke mange originale mk.1 GTD igjen med originalmotor ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei det er sant Aadne, du har så rett så rett, sånn samlermessig så er den verdt mere med orginal motoren for de som vil ha det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare blokka.. toppen er mos...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok du vare på noen deler fra toppen, eller kastet du den hel ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror den ligger her enda, med knekt kam osv...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.