#1 Skrevet Juni 30, 2012 Som de fleste sikkert vet, så kommer det en ny ombyggingslov i Norge i 2013 At bilen ikke må være levert med det originalt osv... så du kan bygge en bil fra skrætsj Men jeg satt å lurte på om det da vil bli lov å sote en bil helt frem? Noen som vet dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 30, 2012 dette kommer nok ikke til og skje av diverse grunner, jeg kan komme på nå noen i farta Identifisering av person bak ruta utsikt ut ved mørke/dårlig vær etc så tviler at den kommer til å bli lovlig sånn med det første 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 30, 2012 dette kommer nok ikke til og skje av diverse grunner, jeg kan komme på nå noen i farta Identifisering av person bak ruta utsikt ut ved mørke/dårlig vær etc så tviler at den kommer til å bli lovlig sånn med det første Større problemer med å komme deg ut gjennom vindu skulle man være under vann plutselig også Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 30, 2012 Jeg ser mange nye biler som kommer original sotet helt frem til A-stople, mørk soting/tona. Hva om en brenner soten i rutene da? Etter at loven er komt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 30, 2012 Jeg ser mange nye biler som kommer original sotet helt frem til A-stople, mørk soting/tona.Hva om en brenner soten i rutene da? Etter at loven er komt.. Er vel kanskje like greit å vente til loven har kommet. I stedenfor å sitte her å spekulere i om det kan bli lov til å sote front rutene?!? Og hvor får man brent soten i rutene hen? Trodde dette var noe som ble gjort når rutene ble støpt jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 30, 2012 Jeg ser mange nye biler som kommer original sotet helt frem til A-stople, mørk soting/tona. Har aldri jeg lagt merke til, har du noen eksempler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...