Sote ruter og Ombyggingslova

Anbefalte innlegg

Som de fleste sikkert vet, så kommer det en ny ombyggingslov i Norge i 2013 :)

At bilen ikke må være levert med det originalt osv... så du kan bygge en bil fra skrætsj :)

Men jeg satt å lurte på om det da vil bli lov å sote en bil helt frem? Noen som vet dette? :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette kommer nok ikke til og skje av diverse grunner, jeg kan komme på nå noen i farta

 

Identifisering av person bak ruta

utsikt ut ved mørke/dårlig vær etc

 

 

så tviler at den kommer til å bli lovlig sånn med det første :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette kommer nok ikke til og skje av diverse grunner, jeg kan komme på nå noen i farta

 

Identifisering av person bak ruta

utsikt ut ved mørke/dårlig vær etc

 

 

så tviler at den kommer til å bli lovlig sånn med det første :)

 

Større problemer med å komme deg ut gjennom vindu skulle man være under vann plutselig også

 

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser mange nye biler som kommer original sotet helt frem til A-stople, mørk soting/tona.

Hva om en brenner soten i rutene da? Etter at loven er komt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser mange nye biler som kommer original sotet helt frem til A-stople, mørk soting/tona.

Hva om en brenner soten i rutene da? Etter at loven er komt..

 

Er vel kanskje like greit å vente til loven har kommet. I stedenfor å sitte her å spekulere i om det kan bli lov til å sote front rutene?!?

 

Og hvor får man brent soten i rutene hen? Trodde dette var noe som ble gjort når rutene ble støpt jeg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser mange nye biler som kommer original sotet helt frem til A-stople, mørk soting/tona.

 

Har aldri jeg lagt merke til, har du noen eksempler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.