#1 Skrevet Juni 30, 2012 Hei som topic sier, ønsker jeg å kjøpe ett klima display som fungerer. Da det gamle reagerer ikke på knapper lengre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 30, 2012 Har et i gammel bilen min som skal selges. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 30, 2012 Har et i gammel bilen min som skal selges. Ok, hvilken tilstand og hvilken pris? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 30, 2012 Det fungerer uten noe feil og er ingen skader på. Pris: kom med bud:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 30, 2012 Det fungerer uten noe feil og er ingen skader på. Pris: kom med bud:) 500kr inkludert frakt til kr.sand? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 30, 2012 Da beholder jeg det selv:) selges for 1200 + frakt andre plasser. Så 1200 inkl frakt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 1, 2012 Da beholder jeg det selv:) selges for 1200 + frakt andre plasser. Så 1200 inkl frakt? km.stand på delene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 1, 2012 Bilen et gått 230 tusen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 2, 2012 Bilen et gått 230 tusen. Er ikke sikker jeg trenger alikevel, gikk over alle kontakter i klima displayet i dag og smørt med 5-56. Nå funker det bra som gull. men får se hvor lenge det varer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 2, 2012 Du får si ifra visst du trenger da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 7, 2012 Jag har... Skicka mail vid intresse! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...