Anbefalte innlegg

noen som kunne vært behjelpelig med tuv på borbet a 9x16 ET 15,boltsirkel 4x108, dekk dim.225/45-16.

på forhånd takk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bump....ingen som har :confused: ?da stenger jeg denne tråden

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har prøvd det på borbet men den felgen kommer ikke opp i det programmet til den type bil og og på siden til auto-grip står det at jeg må gå inn på borbet for å hente disse.lettvint altsammen synes jeg...not.

men takk for svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har prøvd det på borbet men den felgen kommer ikke opp i det programmet til den type bil og og på siden til auto-grip står det at jeg må gå inn på borbet for å hente disse.lettvint altsammen synes jeg...not.

men takk for svar :)

Du får sende en mail til Auto-Grip eller Borbet så får du sikkert godkjenningspapirer på felgen, om ikke til din bil.

Hos Keskin er de bare godkjent med 9-16 bak

http://www.keskin-tuning.de/menu/Anwenderliste/Audi.pdf

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

får nok ta kontakt med auto-grip da,sendte til borbet men der kommer det ikke noe svar fra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk endelig svar ifra auto-grip og det finnes ikke egene tuv papirer på denne felgen da den er produsert av borbet for tunere i tyskland med ombyggsett.så da er det bare å søke som en gal : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.