#1 Skrevet April 23, 2005 Noen komentarer åssen det ble??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 23, 2005 Det så bra ut på avstand i allefall Hadde ikke gjort noe med ett større bilde! Hvilken dim er det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 23, 2005 ser meget bra ut dette ja... litt lite bilde ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 24, 2005 Åssen gjør jeg det da.får beskjed om att bildet er for stort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 24, 2005 Åssen gjør jeg det da.får beskjed om att bildet er for stort Åpne bilder i Paint, velg skrekk/forskyv og f.eks 50 prosent og lagrer fila, så ser du om den er blitt under 100kB eller hva som trengs... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 24, 2005 takk for tipset. har lurt på hvordan jeg kunne få det til . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 25, 2005 prøver her da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...