#1 Skrevet Juni 30, 2012 (endret) Har kjøpt 255/40-19 vinterhjul til min nye Vw Tiguan R-line som kommer i Okt/Nov. Trenger felger, gi en lyd om noen har noe som skal selges. Er vel 9x19 ET 33 originalt. Mallory, Savannah osv. er interessant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 30, 2012 Brock B22 9x19 et29 Kr 9900.- til dere klubb medlemer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 1, 2012 Brock B22 9x19 et29 Kr 9900.- til dere klubb medlemer Absolutt interessant Martin, disse var lekre! Nå er det ferie , har høsten på å finne felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 5, 2012 Savanah ikke ønsker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 5, 2012 Savanah ikke ønsker? Savannah er absolutt aktuelt, skal du selge savannah? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 5, 2012 Bbs speedline? Lorinser? Asa bs5? Omanyt replica? Noe av interesse? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 7, 2012 Bbs speedline? Lorinser? Asa bs5? Omanyt replica? Noe av interesse? :-) Absolutt Har du alle til salgs? Pris på de forskjellige? Er mest interessert i kun felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 17, 2012 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=241644 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 31, 2012 hei, eg har nå original tiguan omanyt 9x19 et 33 concave i opprinnelige tilstand uten dekk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 21, 2012 Trenger fremdeles felger. Kom med forslag Martin : Har ikke glemt Brock eller Azev. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 21, 2012 Omanyt replica? Har du mer info på disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 21, 2012 Absolutt Har du alle til salgs? Pris på de forskjellige? Er mest interessert i kun felger. Helt glemt av denne tråden dessverre.. BBS Speedline ønsker jeg 12.000 for. Helt nyoppussede. Lorinserne kan du få for 12.000. Helt nyoppusset. Lakkert. Omanyt replicaene bruker jeg selv og asa felgene ble solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 25, 2012 Fremdeles ikke kjøpt felger: klø : Gi en lyd om noen har noe interessant å selge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 2, 2012 Tråd kan stenges. Felger kjøpt. Ble helt nye originale Omanyt 9x19 ET33 Bør bli ok vinterfelger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...