#1 Skrevet Juni 30, 2012 Hei. Trenger en tomgangsregulator til min 1.8s motorkode PM med Bosch Monopoint-innsprøytning. Har ikke Ekta her så jeg får ikke fram delenummeret,dessverre. Si gjerne ifra hvis du skal kvitte deg med en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 1, 2012 Jeg har en 1.8 bil stående. 88 modell b3. Kan du bruke noe fra denne tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 1, 2012 Hvis det er en 1.8s med monopoint-injection,så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 2, 2012 Skal få tatt ett bilde av motorommet i den jeg så får du se om dette er det du er på jakt etter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 5, 2012 (endret) Tomgangsregulatoren er den sorte boksen som er merket med rødtklistemerke Lagt til etter 2 dager 5 timer: Fant du ut av type motor du hadde,Eriksrud? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 12, 2012 Bumper denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 13, 2012 Er det denne du er ute etter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 13, 2012 Tror nok ikke den passer,Kielland Trenger denne : http://www.euroautomotive.co.uk/images/335_1.JPG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 24, 2012 Bump! ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 25, 2012 Bilder kommer i dag. Stopper ved bilen på vei hjem fra jobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 31, 2012 Flotte greier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 5, 2012 Da har tatt bilde. FIkk ikke av luftfilterhusets bunn med det verktøyet jeg hadde i bilen. Men har gravet frem bilens reg nr om det kan være til hjelp, det er LH 78801 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...