Problemer med montering av drivknute kuler mellomaksel!

Anbefalte innlegg

Ved demontering av mellomaksel var jeg uheldig og kulene falt ut! Har satt sammen igjen kuler i drivknuter før men nå sliter jeg! Har prøvd alt jeg kan tenke meg av muligheter til plassering av kuler osv men ender alltid med at når alle kulene er satt inn " låser" leddet seg fast! Ikke mulig å rikke på det.. Hva gjør jeg feil? Er det noe spesielt med denne knuta på mellomaksel i forhold til vanlig drivknuter?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe spesielt,du har bare gjort det feil. Flytt den indre delen som kulene sitter i,ett spor med eller mot klokka i forhold til den yttre delen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette sleit jeg noe jævlig med på indre forran på golfen for ei stund sida. det skal kun passe en eneste vei

dreiv på med dette i plunderet i noen dager, før alt plutselig smatt på plass og funka, har overhode ingen forklaring på hva som skjedde, men måtte sette i leddet på en relativt spesiell måte

opptil fler ganger måtte jeg fram med gummiklubba og slå løs igjen leddet, for det låste seg noe så hinsides innimellom

om jeg husker rett

du har den indre delen, som må skal settes 90 grader ned i ramma, deretter inn med alle kulene, så må hele "kassetten" settes inn i ytre delen også på 90 grader

viktig og treffe spora riktig, og ha på godt med fett før du gjør dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe spesielt,du har bare gjort det feil. Flytt den indre delen som kulene sitter i,ett spor med eller mot klokka i forhold til den yttre delen.

Så det finnes en liten forskjell ett sted der ja! Da for jeg prøve igjen! Takker..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan lett kile seg om det er helt reint og tørrt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problem løst! Gikk sammen med en gang 2 gangen jeg prøvde! Viste seg at jeg hadde hengt meg opp i feil plassering av indre delen første gangen;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.