#1 Skrevet Juni 30, 2012 (endret) Heisann, Går å tenker på å sifte litt stil på A4'en. Derfor vurderer jeg nå å selge felgene mine Jeg kunne tenke meg 24.000:-) Felger: - Rotiform BLQ 20" - Lettvekt - Forged - Lakkert av Opems Pulverlakkering i Ås (Kvaliteten er derfor upåklagelig[!!]) Dekk: - Toyo T1R - 245/30 - Dekk brukt 1500km til nå - Dekk er produsert i år Vedlikehold: - Vasket 2-3 ganger i uken - Satt inn med Chem. Guys 50/50 i April - Satt inn med Swisswax Autobahn i Mai (fikk ikke voksen før da ) Dersom ingen vet åssen disse ser ut, så ser de slik ut på min bil, iallefall: Og uten sol: Dere treffer meg på: - 926 83 399 - vegaasen æt gmail dåt com - Privat melding her på VACN Hilsen, Vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 20, 2012 Bytte mot Kleemann ts7 felger? 10,5*20" et 40 foran og bak. Du tar av dine dekk og jeg tar av mine? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...