#1 Skrevet April 23, 2005 Har justerbart KW senkesett på min A4 avant, det begynte plutselig å knirke her om dagen, i humpene og når jeg svinger. Tok av hjulet og sjekket alt og smurte opp ting, men det hjalp ikke. Lurer på om det kan være noe med den gummiringen på toppen av fjæra? Forslag? Lyden er bare på venstre framhjul...høres ut som gummi som gnir seg mot metall...Forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 23, 2005 Har justerbart KW senkesett på min A4 avant, det begynte plutselig å knirke her om dagen, i humpene og når jeg svinger. Tok av hjulet og sjekket alt og smurte opp ting, men det hjalp ikke. Lurer på om det kan være noe med den gummiringen på toppen av fjæra? Forslag? Lyden er bare på venstre framhjul...høres ut som gummi som gnir seg mot metall...Forslag? Fikk samme problem når jeg monterte FK settet på A4'n min her å.. Det er på begge bak tror jeg.. Utrolig irriterende lyd akkurat som du beskriver her.. Virker som om det er mest når jeg kjører sakte.. Uansett om jeg svinger eller ikke så kommer den lyden.. Begynner nesten å lure på om det kan være noe hjullager bak eller noe jeg.. Kan ikke skjønne åssen den lyden kommer.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 23, 2005 Jeg sprutet fullt med fett oppi der, men det ble ikke noe bedre, hold meg oppdatert da så skal jeg gjøre det samme.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 23, 2005 har også det samme problemet....har vert på møller å han mekanikeren som eg prata med sa at det var sikkert den gummi tingen som er på toppen av demperen, dei hadde hatt det problemet med dei bilane som var orginalt senka.... dei hadde vist berre hat på silikon så vart dei kvitt problemet....men har ikkje gjort det sjølv så eg veit ikkje om det fungera.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 24, 2005 Skal prøve det, det finnes spesielt smøremiddel for gummi, skal prøve å ta ned fjæra og smøre ringen, skal holde dere oppdatert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 24, 2005 Skal prøve det, det finnes spesielt smøremiddel for gummi, skal prøve å ta ned fjæra og smøre ringen, skal holde dere oppdatert... Hei. lurer på å kjøpe kw senkesett til min avant tdi 1999 quattro. hva betalte du? noen forslag der det er best pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 25, 2005 Ja, det anbefales, bra veigrep og lang levetid. Norsk bildelsenter har best tilbud på KW og mye å velge i.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 25, 2005 Multiknirk! Hatt samme problem og det var foringene på nedre bakre bærearm som skreik. Foringene blir belastet på en annen måte etter senk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 27, 2005 Ja, men jeg har hatt senkesettet på i 2 år... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 27, 2005 Jeg har samme knirkingen som du beskriver her. Hos meg, er den på venstre side bak. Sinnsykt irriterende.. legger bare merke til den ved sakte kjøring. og jeg har ikke noe senkesett.. kliss original.. A4 quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 27, 2005 Jeg har samme knirkingen som du beskriver her. Hos meg, er den på venstre side bak. Sinnsykt irriterende.. legger bare merke til den ved sakte kjøring. A4 quattro Høres ut som det samme jeg har... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 9, 2005 Viste seg at det var foringen ytterst på bærearmen fram som ikke var helt 100%, den er nå skiftet og lyden er borte, kunne muligens fått bort lyden ved hjelp av noe smøring, men foringen var ikke helt bra, så jeg skiftet den først som sist... Så til dere andre som hadde dette problemet, ta av hjulet og sjekk foringen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 10, 2005 Viste seg at det var foringen ytterst på bærearmen fram som ikke var helt 100%, den er nå skiftet og lyden er borte, kunne muligens fått bort lyden ved hjelp av noe smøring, men foringen var ikke helt bra, så jeg skiftet den først som sist... Så til dere andre som hadde dette problemet, ta av hjulet og sjekk foringen.. Hadde akkurat det samme på min A4 med H&R senkesettet på.. Skiftet foringen ytterst på bærearma og lyden ble borte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 10, 2005 Har lært litt nå da, men det var faen ikke enkelt og finne, måtte litt verkstedhjelp til.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 10, 2005 Har justerbart KW senkesett på min A4 avant, det begynte plutselig å knirke her om dagen, i humpene og når jeg svinger. Tok av hjulet og sjekket alt og smurte opp ting, men det hjalp ikke. Lurer på om det kan være noe med den gummiringen på toppen av fjæra? Forslag? Lyden er bare på venstre framhjul...høres ut som gummi som gnir seg mot metall...Forslag? Om noen skulle oppleve dette problemet på en MK3 så er det iallefall bombe sikkert at det er foringen i toppen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...