#1 Skrevet Juli 1, 2012 Hei har en PF motor 1,8l 107hk (Ble levert i Passat mellom 1988 og 1990 i følge wikipedia.org) og girkasse som jeg gir bort mot henting da den står i veien og tenkte noen kansje har brukt for den :)usikker på alder/tilstand og km da jeg fikk den med en bil jeg kjøpte motor/girkassa kan hentes på Gran på Hadeland, førstemann til mølla fårn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 1, 2012 til info er dette også samme motor som satt i Golf 2 GTI 8v mellom 89-91 med katalysator kan være til hjelp ang det og bli kvitt den fort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 1, 2012 Og girkassen er en 02A kasse som er fin til oppgradering fra 020... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 1, 2012 Mulig å hente kun girkasse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 1, 2012 gis bort kun komplett, men har en som kommer for og se som er intresert i alt så gir han sjansen først kommer tilbake om skal ha det eller ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 1, 2012 Du får si ifra, kan hente alt i i kveld hvis det ikke blir for sent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 2, 2012 Du får si ifra, kan hente alt i i kveld hvis det ikke blir for sent Får ikke no mere svar fra han som var intresert så hvis du fortsatt vill ha motor/girkassa så er det bare og komme og hente passer hverdag etter kl 15.00 denne uka hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 3, 2012 Hvis du sender meg adresse og mobil nummer på PM så kan jeg hente det i kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 3, 2012 (endret) Hvis du sender meg adresse og mobil nummer på PM så kan jeg hente det i kveld PM med kontakt info sendt Lagt til etter 3 timer 23 minutter: Da har motor/girkasse fått ny eier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...