#1 Skrevet Juli 1, 2012 (endret) Bilen er en Audi A4 1997 1.8TQ Manuel Problemet er at starteren ikke slår inn når den er montert på! Fungerer når jeg setter strøm på 30(batteri), og 50(innslag) med startkabeler når den er demonmtert. Har strøm på kl.50 på startmotoren når jeg måler, men mister strømmen her når jeg kopler den på starteren. Har prøvd med startkabler rett på starteren og klemme 50 fra bilen. Virker som klemme 50 mister strømmen når jeg setter jordingskabelen på starteren. Noen som har vært borti dette? Noen som har koplingssjema? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 1, 2012 Hadde samme på min.. Resultatet var at jeg gikk på høggeren og byttet startmotoren, funker som en gud nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 1, 2012 Hadde samme på min..Resultatet var at jeg gikk på høggeren og byttet startmotoren, funker som en gud nå Ok, ja fikk ny ifra Norskbildelsenter. Monterte den, akkurat det samme. Men begynner å lure om det er noe feil med den også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 1, 2012 Sjekk kablene for irr. Kan hende at batteriet ikke leverer nok strøm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 1, 2012 Hadde samme på min..Resultatet var at jeg gikk på høggeren og byttet startmotoren, funker som en gud nå Sjekk kablene for irr.Kan hende at batteriet ikke leverer nok strøm? Batteriet er nytt, 3 uker gammelt ca. Kablene er vell utelukket når jeg setter startkabler rett på starteren, men sjekka det før jeg bestillte ny startrer. Rengjore jordingspungtene mellom batteri/chassi/motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 2, 2012 Problemet er løst. Eldelen på tenningslåsen klarer nok ikke belastningen. Kopla en jumper mellom 30 og 50 på tenningslåsen. Da fungerer det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...