#1 Skrevet Juli 1, 2012 Audien har begynt og gå merkbart dårlig. Sliter med og holde farten så fort det kommer en liten oppoverbakke, og må ellers gi mere gass en før.. Ikke vann i oljen eller motsatt, den bruker også minimalt med olje. Km-standen er 320000km. Har skannet igjennom feilkoder og fant de vanlige feilkodene på bankesensorene som aldri vil vekk. 17733 - Knock-Control: Cylinder 1: Regulation Limit Exceeded P1325 - 35-10 - - - Intermittent 17734 - Knock-Control: Cylinder 2: Regulation Limit Exceeded P1326 - 35-10 - - - Intermittent 16711 - Knock Sensor 1 (G61): Signal too Low P0327 - 35-10 - - - Intermittent Ellers går bilen reint og greit, bruker ikke unormalt mye bensin. Eneste jeg har lagt merke til er at det stinker sur gammel ***** fra eksosen, ødelagt katalysator? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 2, 2012 Ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 2, 2012 Tett katalysator kansje?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 2, 2012 (endret) Tett katalysator kansje?? Har tenkt på det ja, som det står i øverste post Driver og leter etter ny bankesensor, og jeg fant disse to delenr i ETKA. Men hvilken av den er G61? 054 905 377 G 054 905 377 A 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 2, 2012 men så gå ut å skru løs katalysator og sjekk da Ingenting å tape på det, 1 mulig synder borte uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 2, 2012 men så gå ut å skru løs katalysator og sjekk da Ingenting å tape på det, 1 mulig synder borte uansett Skru? Den er sveiset fast i flexikoblingen, som igjen er sveiset fast i manifoiln 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 2, 2012 Skru?Den er sveiset fast i flexikoblingen, som igjen er sveiset fast i manifoiln Ingen Lamda du kan plukke ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 13, 2012 Tja kan prøve imorgen og skru ut lambda, men vil ikke det rote til blandingsforholdet? Lukter skikkelig ille av eksosen nå.. Men bensinforbruket er lavt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 13, 2012 Sjekket at alle innsugs slanger er hele? Hjalp en som hadde litt tilsvarende problem på samme motor i en passat, der var det en sprekk i den fleksi saken som var vanskelig å se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 14, 2012 Jeg hadde en 2,3 20v som gikk dårlig som du beskriver her. På min var det en bankesensor som var synderen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 14, 2012 Byttet en vacum slange som var ødelagt. Finner ikke noen flere slanger som trengs og byttes. Bankesensoren blir byttet iløpet av uka forhåpentligvis! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...