Anbefalte innlegg

Heisann:)

Har en hel audi 100 2.5 tdi stasjonsvogn jeg skal selge i deler, er absolutt alt av deler.

Bla

Helt svart skinn interiør 4000,-

s4 linselykter, 800,- osv

alt av motordeler er også til salgs,eneste minuset er en defekt girkasse. (6trinns fwd)

Gåene synk ringer i 2 og 3 gir. Forige eier sier man fikk den inn i gir, men ikke ut.

Har selv ikke kjørt med den, da jeg tenkte jeg kun skulle ta deler av bilen.

Kommer ikke på alt å ramse opp her, så er det noe du trenger må du bare spørre etter det, så kan jeg gi en evt prisantydning.

Mvh lasse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekselet over sikringer og relé i fotbrønnen på passasjersiden?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

pris på fremre del av giroverføring? eventuelt hele?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekselet over sikringer og relé i fotbrønnen på passasjersiden?

Selve dekslet med det lille rommet i du tenker på`?

pris på fremre del av giroverføring? eventuelt hele?

er det mulig og splitte denne fra girkassen? usikker på akkurat hva det er for en del, men tusenlappen kanskje

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne er mulig å splitte ja. skrur den løs fremme ved girkassen, og må løsne selve girspake delen inne i bilen. er 2 stag på selve overføringen. ligger på oppsiden av girkassen og er festet på førersiden oppå girkassen og et stag over til passasjersiden. om du kunne sendt et bilde når du har demontert til 98061084 så jeg er sikker på at det er riktig del så kan jeg gi deg 1000kr for den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne er mulig å splitte ja. skrur den løs fremme ved girkassen, og må løsne selve girspake delen inne i bilen. er 2 stag på selve overføringen. ligger på oppsiden av girkassen og er festet på førersiden oppå girkassen og et stag over til passasjersiden. om du kunne sendt et bilde når du har demontert til 98061084 så jeg er sikker på at det er riktig del så kan jeg gi deg 1000kr for den.

Har skrudd ut girkassen.

tenkte å legge ut div bilder her. men la merke til at det er to plasser man kan splitte 'bakenden' av girkassen fra selve girkassen.. er det den fremste av disse du mener?

Lagt til etter 29 minutter:

Førerstol:

DSC_6902.jpg

Passasjerstol fremme :

DSC_6900.jpg

Bakseter:

DSC_6906.jpg

Girkasse:

DSC_6915.jpg

DSC_6914.jpg

Linselyker, begge er hele:

DSC_6916.jpg

takvinge

DSC_6917.jpg

noe av interiør, har speedometer og meste liggende.

DSC_6922.jpg

Turbo/ div, innsug osv.

DSC_6912.jpg

Panster: Front er komplett, men ligger i deler. fanger også.

DSC_6908.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selve dekslet med det lille rommet i du tenker på`?

Usikker på hvordan dette ser ut faktisk, i og med at det aldri har vært påmontert i bilen til fattern. :D

Men det er vertfall dekselet som skjuler reléer, sikringer og slikt nede ved beina på passasjersiden. Er rett foran døråpningen dette. Har irritert meg siden fattern kjøpte bilen at denne har mangla :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Usikker på hvordan dette ser ut faktisk, i og med at det aldri har vært påmontert i bilen til fattern. :D

Men det er vertfall dekselet som skjuler reléer, sikringer og slikt nede ved beina på passasjersiden. Er rett foran døråpningen dette. Har irritert meg siden fattern kjøpte bilen at denne har mangla :D

hehe skjønner! men da er det vel det lille nede til venstre der du tenker på? :) i bunn av a stolpen kan du si..

Lagt til etter 19 timer 49 minutter:

Noe dere trenger? Skal skru i morgen tenkte jeg, så peller da av noe om dere evt trenger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som trenger noe her?

interiør - solgt

giroverføring - solgt

topp - solgt

Mye gode deler igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.