#1 Skrevet Juli 1, 2012 Har nettopp vært ned med bunnpanna på bila, p.g.a tett oljesil som måtte byttes. Av den grunn, så har jeg løsnet noen bolter på traversen og diverse, og av den grunn så sitter jeg her nå med 3 stk bolter som jeg ikke vet hvor skal være . Jeg begynner nå å bli litt fortvilet, for jeg klarer ikke å finne ut hvor de skal være . Jeg legger ut bilde av boltene, kanskje noen der ute kan gi meg et svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 1, 2012 16mm hode? Er det de som skrues gjennom bakkant bunnpanne og inn i girkassa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 1, 2012 Tipper det er de som skal opp i de slissene i sammenføyninga mellom girkasse og blokk jeg også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 1, 2012 Stemmer at det er 16 mm hode på de ja . Er rundt girkasse en eller annen plass jeg tror de skal være selv, men klarer liksom ikke helt å se hvor det er, har sett etter så mange ganger. Og det er allerede 3 stk bolter som går vannrett fra girkasse å i bakkant på bunnpanna. Da to av disse boltene så ganske standard ut, mens den 3 bolten hadde et litt spesielt hode, hvor denne var skjært til etter formene på girkassa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 1, 2012 Sitter fra bunnpanna og inn i girkassa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 2, 2012 Ok, takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...