#1 Skrevet Juli 1, 2012 Gjerne defekt da den skal modifiseres. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 1, 2012 Har 1 eller 2 Interressert ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 2, 2012 Yes, har du bilde og hva slags tilstand er de i? Og pris? Vet ikke om planen min fungerer, men har lyst til å prøve noe. Shudder spjeldet og dens vakumstyring må være i orden! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 2, 2012 Skal ordne med bilder i morgen, de ligger på jobben. De er byttet ut på kundebiler, den ene var vel for at den svettet litt og den andre mangler vakumdåsa (den som styrer "kvelerspjeldet") Hva er det du pønsker på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 2, 2012 Ikke store greiene, men fjerne alt av EGR funksjon. Fjerne eksosinngangen og alt som har med eksos å gjøre (sveise det igjen kanskje), men beholde "kvelerspjeldet". Så er da mest interessert i den som svettet litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 10, 2012 BØMP!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 10, 2012 Sorry dette glemte jeg før ferien, men kan sikkert stikke innom jobben og hente den. Ok ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 10, 2012 Hva skulle du ha for den med fungerende vakumstyring/kvelespjeld? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 10, 2012 Nei tja, må vel ha noen kr - slik at det er verdt turen og kjøre 4,5 mil og reise på postkontoret og poste den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 11, 2012 Har kjøpt så denne tråden kan stenges. Fikk en levert til en helt ok pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 11, 2012 Ok. Var å hentet en på jobben i går, du får si i fra om du treng en til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 11, 2012 Å... Ja, kan være det Får teste jeg jeg skal på denne, og virker det ikke så trenger jeg en til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...