#1 Skrevet Juli 2, 2012 Er det noen her som har små kokker i huset ? Lekekjøkken med mat, bestikk og tallerkener gis bort ved henting i Hunndalen Pent brukt, bare litt støvete. Ser sånn ut: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 2, 2012 Hadde det ikke vært så langt unna skulle jeg hentet det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 2, 2012 Ta det som en tur.. hehe Hadde vært fint om noen ville ha det - for synes det er synd å bare kaste det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 2, 2012 Hei Her i huset har vi to ivrige frøkner Kan jeg/vi komme imorra å henter? Jobber til 15:30, så blir etter da! Kai-Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 3, 2012 Hei! Mulighet til å hente det i morgen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 3, 2012 Hei! Mulighet til å hente det i morgen ? Hei Det fikser vi Regner med det er mulig å plukke det såppas ifra hverandre, så at jeg får det baki passat'n!? Om man i det heletatt trenger å de.mont Sender du adresse på PM, så har jeg noe å kjøre etter og. Vi rekker nok ikke til deg før etter 18:00, noe tidpunkt som passer bedre enn noe annet? Kai-Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 3, 2012 Nå rakk jeg visst å sende deg en pm før du svarte her.. Men ja - etter 18 går fint da det ikke skal være noen spesielle planer vi har i morgen. Adressen er Toppvegen 20, Hunndalen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 3, 2012 Kjempe Da blir det to kjempe glade frøkner her Da reiser vi fra hamar så fort vi får til imorra. Sender deg ei mld når vi reiser jeg så du vet, går vel ca. en time å kjøre! Kai-Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 4, 2012 (endret) Supert ! Lagt til etter 21 timer 3 minutter: Gitt bort til hyggelig familie på Hamar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...