#1 Skrevet April 23, 2005 Hallais. Har vært litt diskusjon rundt dette før, samt jeg var innom Audi i Hønefoss en gang i verdens tid.. Men dette er jo så lenge siden at alt nå er glemt. Motoren min er skikkelig fjern når den er mellomvarm (30-70 grader ca). Går ujevnt på tomgang, og må gi bunn pinne for å få noe respons fra motoren. Derimot, om jeg plugger ut den forrerste pluggen på bensintrykksregulatoren (dingsen på luftfilterboksen) så roer tomgangen seg på ett litt høyt turtall (1100rpm ca) og fungerer helt fint. Kjører da visstnok på 'standardverdier' ? Merker dog at bilen blir litt slappere Når den når driftstempratur, er det bare og sparke inn pluggen igjen, og alt fungerer som normalt. Uansett så fikk jeg en gang tips om at det var tempføleren på KE'n som sannsynligvis var årsaken til dette.. Fler som sier seg enig i det, eller er det noe annet? Tempnåla fungerer helt fint, men KE'en har vel en egen, eller flere følere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 24, 2005 Tempnåla fungerer helt fint, men KE'en har vel en egen, eller flere følere? Motoren har iallefall to temp-givere, men hvilken som er til KE-Jet'en er jeg faktisk ikke sikker på.. Her er de iallefall: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 26, 2005 Er det virkelig ingen som har noen teori rundt dette? *gnåle* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...