#1 Skrevet Juli 2, 2012 Reiser på ferie snart, og lurte på om noen som har ett takstativ som de kan låne bort en 14-dagers tid til Audi B6 / B7 sedan? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 2, 2012 Det koster da ikke stort på Jula tror jeg betalte 400 for mitt i alu. Edit: Sedan ja... Da blir det værre. Leste litt fort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 2, 2012 Sjekka pris på mekonomen, havner på nesten to laken.. blir litt drøyt for å bruke èn gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 2, 2012 Har noen som passer på RS2, men det er vel ikke det samme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 5, 2012 De er desverre ulike ja. festefotene jeg er ute etter. Utgår i grunn da jeg tok lasta inni bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...